LAPTOP/KOMPUTER ANDA ROSAK? KAMI BOLEH BANTU ! JUGA MENYEDIAKAN PELBAGAI SERVICE MAKLUMAT LANJUT DI SINI

2.2.14

MENU MAKANAN TENGAHARI




Hai korang , ape menu makanan tengahari korang? Mesti ade yang masak sadap2 kan? Maklumlah hari ni kan hari ahad. Kepada yang malas nak masak tu beli je lah kat luar.Ade yang masak lauk simple , ade yang masak berbagai jenis lauk.. betul x?
Okeylah , hari ni saya nak kongsi sedikit tentang menu tengahari saya iaitu siput masak lemak , kangkung goreng belacan & ikan masin goreng. Ermm.. mesti sedap kan.. apetah lagi dimakan dengan nasi putih.Sayur kangkung sekarang ni pun senang didapati di pasaraya.Tak payah susah2 nak cari sayur lain. Betul x?Sampai di sini dahulu coretan saya yer.Assalamualaikum!!

2 ulasan:

KALAU AWAK COMEL TEKAN SINI

 
Template Edited By Mastura Aziz ♥ All Rights Reserved © 2014