LAPTOP/KOMPUTER ANDA ROSAK? KAMI BOLEH BANTU ! JUGA MENYEDIAKAN PELBAGAI SERVICE MAKLUMAT LANJUT DI SINI

22.7.14

Tadaaaa ...!! Tempoyak Buat Sendiri



Kalau korang nak tahu , inilah hasil tempoyak yang saya buat dua minggu yang lepas. Dapatlah 2 bekas tempoyak. Senang jer nak buat , menggunakkan isi durian dan sedikit garam. Lepas tu simpan dalam peti sejuk selama seminggu. Puas jugak dapat makan sekeluarga. Tak payah nak beli kat kedai. Kalau beli pun bukannya boleh dapat banyak macam ni. Tempoyak ni boleh makan begitu dengan ulam kampung atau dimasak lauk untuk berbuka. Tempoyak ni boleh tahan 3 atau 4 minggu. Kalau x caya , jom cuba buat sendiri.

1 ulasan:

  1. wah wah.. bestnya! dah lama x makan tempoyak >.<

    BalasPadam

KALAU AWAK COMEL TEKAN SINI

 
Template Edited By Mastura Aziz ♥ All Rights Reserved © 2014