ENTRI MELETOP !! WAJIB CLIK !!

LAPTOP/KOMPUTER ANDA ROSAK? KAMI BOLEH BANTU ! JUGA MENYEDIAKAN PELBAGAI SERVICE MAKLUMAT LANJUT DI SINI

2.5.14

APE ITU DIGI WOW AWARDS ? | NUFFNANG



WOW AWARDS ialah suatu pertandingan foto buat blogger. Pada kali ini rangkaian digi telah menganjurkan pertandingan foto mengikut kategori yang dipanggil sebagai Wow Awards. Pertandingan terbahagi kepada beberapa ketegori yang diadili.

Di antara ketegori yang dipertandingkan ialah Top Online Over , Online Shop of The Year , Short Film of The Year & banyar lagi. Tujuan pertandingan ini diadakan ialah untuk mengcungkil bakat blogger pada zaman sekarang. Digi telah berbesar hati menaja hadiah untuk pertandingan WOW AWARDS. Tahniah diucapkan kepada para blogger yang telah & akan menyertai pertandingan ini.

Keputusan pertandingan WOW AWARDS ini nanti akan diadili oleh para juri & para pengundi. Ramai sudah rakan blogger yang menyertai pertandingan seperti ini. Di jemput rakan blogger memberi sokongan kepada rakan anda yang telah menyertai WOW AWARDS. Akhir kata jika korang ternampak iklan WOW AWARDS di atas berlegar-legar di sekitar blog saya , tolonglah klik & memberikan sedikit sumbangan ke dalam tabung nuffnang.
SEKIAN , TERIMA KASIH !!

antara ketegori yang pertandingan mengikut pencalonan

1 ulasan:

KALAU AWAK COMEL TEKAN SINI

 
Template Edited By Mastura Aziz ♥ All Rights Reserved © 2014