ENTRI MELETOP !! WAJIB CLIK !!

LAPTOP/KOMPUTER ANDA ROSAK? KAMI BOLEH BANTU ! JUGA MENYEDIAKAN PELBAGAI SERVICE MAKLUMAT LANJUT DI SINI

25.5.14

CPUV ON GOING #NUFFNANG PERTAMA | Sanofi Lactacyd





Alhamdulillah setelah enam bulan menunggu , akhirnya nuffnang dengan murah hati bagi CPUV ON GOING di blog saya. Kalau korang nak tau CPUV ON GOING ini adalalah cpuv yang pertama saya dapat daripada nuffnang. Sebelum ini pernah dapat cpuv tetapi telah tamat tempoh. Sedih kan..

Okeylah , serba sedikit tentang Sanofi Lactacyd. Lactacyd merupakan sejenis pembersih feminin bagi wanita. Lactacyd adalah pakar dalam pembersihan feminin. Ianya tidak seperti jenama yang menyediakan penjagaan kebersihan intim yang lain sebagai tambahan kepada badan atau produk wajah. Lactacyd mempunyai beberapa produk. Diantaranya ialah Lactacyd Nourish , Lactacyd pH 3.5 , Lactacyd Revitalize dan sebagainya.

Begitulah serba sedikit info tentang cpuv saya pada kali ini. Mudah-mudahan iklan Lactacyd akan bertapak lama sedikit dekat blog saya.


p/s** kalau korang ternampak iklan Lactacyd ini berlegar-legar dekat blog saya , dijemput klik yer..

3 ulasan:

KALAU AWAK COMEL TEKAN SINI

 
Template Edited By Mastura Aziz ♥ All Rights Reserved © 2014